Politica de confidențialitate

Marli Services & Consulting SRL, având CUI 35595050, cu sediul în Gen G Constantinide nr 8, bl C1, ap 2, camera 1, București (Marli sau noi) ține la confidențialitatea datelor dvs. Această informare vi se adresează în calitate de client sau potențial client, respectiv utilizator al website-ului nostru www.mun-mun.ro (website/ul) și explică modul în care noi utilizăm și protejăm datele cu caracter personal pe care ni le furnizați în timpul utilizării website-ului sau prin comunicarea cu noi, inclusiv a secțiunii de comandă online de pe website.

Prelucrăm datele dvs. cu caracter personal în linie cu prevederile legale în materie, în special prin alinierea la cerințele Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice in ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date („RGPD”), așa cum detaliem în cele ce urmează.

 

  • Cum primim datele dvs.:
  • de la dvs. sau alte persoane care vă reprezintă sau ne contactează în numele dvs. prin intermediul formularului de contact, al chat-ului integrat în website-ul mun-mun.ro sau prin celelalte canale oficiale de comunicare ori prin achiziționarea unui voucher cadou pentru dvs..
  • din sistemele noastre: putem genera/extrage informații care vă privesc din sistemele proprii (ex., date privind contul dvs., comenzile plasate, statusul plăților, statusul livrării, plângeri, stadiu soluționare solicitări, preferințele dvs., etc.);
  • de la partenerii noștri, în funcție de context, precum curieri, procesatori de plăți, furnizori de Social Media;
  • de la autorități sau instituții publice, spre exemplu în contextul unor solicitări ale instanțelor de judecată, solicitări legate de plângerile depuse de dvs. (caz în care putem afla anumite informații despre dvs.).

 

  • Cui dezvăluim datele:
  • parteneri implicați în livrarea produselor pe care le comandați de la noi, cum ar fi firme de curierat sau servicii de împlicuire și livrare (nume, prenume, număr de telefon, adresă de livrare, solicitări de-ale dvs. care au legătură cu serviciile curierilor și necesită ajutorul lor pentru soluționare);
  • furnizorilor de servicii procesare plăți (nume, prenume, nr. factură, stadiu plată, solicitări de-ale dvs. legate de plăți, erori, rambursări, IBAN);
  • furnizorilor de servicii IT, mentenanță și suport, pentru aspecte de securitate specifice/setări/erori ale contului dvs. ori ale acțiunilor efectuate pe website ori în contextul asigurării acestor servicii pentru sistemele noastre;
  • furnizorilor de servicii de consultanță și asistență (consultanți specializați, avocați, consilieri etc.), care ne oferă sprijinul în activitatea de zi cu zi;
  • furnizori de servicii de facturare, management plăți și raportare fiscală;
  • furnizorii de servicii de stocarea bazelor de date și documentelor, inclusiv în cloud;
  • prestatorii de servicii de arhivare;
  • furnizorii de servicii de dezvoltare web și administrare website/pagini de social media;
  • furnizorii de servicii e-mail;
  • furnizori de servicii de comunicații electronice (e.g. e-mailing, SMS, Whatsapp etc.)
  • furnizorilor de servicii contabile în scop de facturare, ținere registre, raportări;
  • furnizorii de servicii specifice campaniilor de marketing, PR, research (în funcție de campanie, e-mail/nr. de telefon, tip de client, preferințe, nume, prenume), pentru cunoașterea specificului clienților, organizarea de evenimente și promovarea imaginii și produselor Marli Services & Consulting SRL;
  • autorităților publice și instanțelor, la solicitarea oficială a acestora, cum ar fi: Autoritatea Națională de Administrare Fiscală (ANAF); Instanțele judecătorești și alte organe judiciare (cum ar fi organele de poliție, Parchetele de pe lângă instanțele judecătorești, Direcția Națională Anticorupție – DNA etc.);  autoritățile competente (spre exemplu, OPC, ANAF, ANSPDCP).
  • organizații ce preiau Marli Services & Consulting SRL – dacă Marli Services & Consulting SRL ar fi supusă unui proces de reorganizare sau de vânzare, vom furniza informațiile dvs. către organizația respectivă.

 

Interacțiunea prin website

Ce presupune acest scop: atunci când navigați pe website, incluzând contul dvs. online colectăm și o serie de cookies ori alte tehnologii similare. Cookies sunt fișiere de text care conțin cantități mici de informații formate din litere și numere, care va fi stocate pe dispozitivul dvs. Cookie-urile conțin informații care fac legătura între dvs. ca utilizator al paginii noastre web și un webserver (website-ul). Dacă dvs. accesați website-ul nostru din nou, webserverul va citi informația stocată anterior și vă va recunoaște la următoarea vizită. Tehnologiile similare cookies au efecte similare cookie-urilor.

Unele dintre acestea pot să vizeze date cu caracter personal. Pentru detalii privind particularitățile cookie-urilor și tehnologiilor similare pe care le utilizăm accesați Politica noastră de cookies și tehnologii similare.

Datele colectate prin intermediul website-ului pot fi utilizate pentru oricare dintre scopurile indicate mai jos, în funcție de relevanța acestora (ex., datele furnizate pentru solicitarea de oferte pot fi utilizate în vederea furnizării produselor, datele furnizate prin alte solicitări/plângeri în vederea gestionării solicitărilor și informării dvs. potrivit legii, bifele pentru a fi contactați de noi în scopuri de promovare a serviciilor, studii, sondaje de piață, datele privind utilizarea pentru personalizarea comunicărilor, îmbunătățirea relației cu dvs., etc.)

Durată de păstrare: Vedeți detalii la scopurile de mai jos.

 

Interacțiunea prin Social Media

Vă prelucrăm datele dvs. atunci când utilizați profilul dvs. înregistrat într-o rețea socială, de exemplu, Facebook, Instagram sau LinkedIn sau alte portaluri similare (denumite “Social Media”) pentru a interacționa cu paginile noastre profesionale deschise pe aceste rețele sociale.

Utilizăm aceste pagini de Social Media și instrumentele care ne sunt puse la dispoziție de operatorii acestor platforme pentru următoarele scopuri: asistență și relația cu clienții, măsurarea performanței paginilor Social Media, promovarea imaginii societății noastre și personalizarea conținutului și anunțurilor publicitare în Social Media și apărarea drepturilor și intereselor noastre.

 

Pentru detalii privind particularitățile prelucrării datelor prin canalele de social-media accesați Politica noastră de social media.

 

Crearea contului de client

  • Ce date utilizăm: date de identificare (nume, prenume), date de contact (cum ar fi adresa de domiciliu, adresa de e-mail, numărul de telefon), note pentru livrare (dacă se și plasează comanda), permisiunea de marketing și data și ora colectării acesteia, data și ora acceptării T&C și a Politicii de Confidențialitate, poza de profil și preferința de limbă (dacă vă logați prin Google/Facebook).
  • În baza căror temeiuri vă prelucrăm datele:
  • încheierea și executarea contractului de vânzare-cumpărare produse și furnizare cont de client;
  • acordul dvs. manifestat prin transmiterea logarea prin Google/Facebook prin selectarea căsuței relevante la creare cont; în acel moment noi primim automat de la Google/Facebook, în funcție de canalul pentru care optați, numele, prenumele și adresa dvs. de e-mail;
  • Cât vă păstrăm datele (în funcție de situația concretă):
  • cât timp este activ contul, și pentru o perioadă de 3 ani ulterior închiderii/dezactivării acestuia;
  • pe durata impusă de lege.

 

Comunicarea cu dvs. și soluționarea solicitărilor pe care ni le transmiteți

  • Ce date utilizăm: date de identificare (cum ar fi numele și prenumele dvs.); date de contact (cum ar fi adresa de domiciliu, adresa de e-mail, numărul de telefon); preferințele dvs.; nemulțumirile pe care le aveți; date de cont (cum ar fi durata existenței contului, facturile, istoricul de plăți, istoricul de solicitări și orice alte informații legate de calitatea dvs. de client/utilizator); precum și orice alte informații pe care ni le solicitați/furnizați dvs. sau persoana care acționează pentru dvs.
  • În baza căror temeiuri vă prelucrăm datele:
  • interesele noastre legitime: de a asigura o comunicare optimă și facilă cu clienții/utilizatorii, de a pune la dispoziția clienților un canal facil de comunicare; de a asigura un management eficient al clienților și a îmbunătății indicatorii de performanță ai Marli, respectiv de a soluționa în mod complet cererile dvs.; de a ne apăra drepturile și interesele și investiga intern ori cu partenerii noștri eventualele aspecte reclamate;
  • acordul dvs. manifestat prin transmiterea de documente/informații către noi;
  • obligații legale specifice: când există prevederi legale care impun anumite prelucrări – ex. o solicitare de la autorități în contextul unui control, plângeri
  • Cât vă păstrăm datele (în funcție de situația concretă):
  • 3 ani de la soluționarea solicitării dvs.;
  • pe durata procedurilor oficiale în relația cu dvs., autorități, reprezentanții dvs. și pentru o perioadă de 3 ani ulterior finalizării acestora, respectiv pe durata eventualelor litigii corelative și 3 ani ulterior finalizării acestora;
  • pe durata impusă de lege.
  • Ce se întâmplă dacă nu ne furnizați datele din formularele standard/sau solicitate de colegii noștri: dacă nu ne dați informațiile solicitate, ne putem afla în imposibilitate de a vă soluționa solicitarea ori de a răspunde în mod complet la aceasta.

 

Managementul contractelor  / Furnizarea produselor noastre

  • Ce include acest scop?
  • procesarea comenzilor sau a solicitărilor dvs. de modificare a comenzilor existente;
  • pregătirea produselor pe care le-ați achiziționat de la noi și informarea privind statusul comenzii dvs.
  • furnizarea produsului achiziționat, respectiv a produselor bonus/cadou;
  • verificarea și remedierea defectelor identificate;
  • transmiterea de mesaje sau informări privind modificările caracteristicilor produselor sau serviciilor pe care le utilizați (inclusiv așa-numitele ”mesaje funcționale”). Acestea pot include informații cu privire la modificarea termenilor și condițiilor aferente produselor noastre sau, după caz, încetarea comercializării accesoriilor pentru anumite produse, încetarea contractului, precum și informații privind situația contului, sau oferirea de beneficii gratuite (inclusiv maniera de accesare sau gestionare a acestora);
  • păstrarea unui cont al dvs. cu informațiile specifice activității dvs., inclusiv produsele pe care vi le doriți;
  • oferirea de carduri cadou/vouchere cadou și coduri de reducere;
  • oferirea posibilității distribuirii listei de cadouri către prietenii dvs., pentru ca aceștia să aleagă ce să achiziționeze cadoul de pe website-ul nostru și informarea dvs. cu privire la cadourile deja cumpărate (în acest caz pentru prieteni putem primi adresa de e-mail a acestora de la dvs. și colecta informații cu privire la produsele cumpărate de ei în mod anonim prin intermediul cookies-urilor Woocomerce descrise în cadrul Politicii noastre de cookies);
  • Ce date utilizăm: date de identificare (cum ar fi numele și prenumele dvs.); date de contact (cum ar fi adresa de domiciliu, adresa de e-mail, numărul de telefon); date de cont (cum ar fi durata existenței contului, facturile, istoricul de plăți, istoricul de solicitări și orice alte informații legate de calitatea dvs. de client/utilizator); date de autentificare; date privind relația cu clienții; date privind interacțiunea cu produsul; valoare card cadou/cod de reducere, cod card, voucher, produsele dorite, produsele cadou distribuite către prieteni, cadourile achiziționate de prieteni pentru dvs., precum și orice alte informații pe care ni le solicitați/furnizați dvs. sau persoana care acționează pentru dvs., respectiv prietenul dvs. care vă transmite lista de cadouri sau achiziționează pentru dvs. un voucher cadou.
  • În baza căror temeiuri vă prelucrăm datele:
  • interesele noastre legitime: de a asigura calitatea produselor noastre și un management adecvat al relației cu clienții; de a ține evidența în mod adecvat a comenzilor plasate și relațiilor contractuale aferente; comunicarea adecvată cu dvs. pentru a asigura buna livrare a comenzilor și informarea adecvată privind produsele noastre; facilitarea plasării comenzilor, urmăririi acestora și modificării/anulării lor; oferirea de beneficii pentru fidelizarea clienților; oferirea posibilității de achiziționare de vouchere cadou și managementul acestora; oferirea posibilității de a le transmite prietenilor dvs. ce cadouri vă doriți direct prin legătură cu website-ul nostru, fie prin link fie prin circularea listei pe adresa de e-mail a acestora pe care ne-o furnizați și informarea dvs./a prietenilor dvs. în timp real cu privire la cadourile deja achiziționate;
  • încheierea și executarea contractului cu dvs. (în momentul în care plasați o comanda și acceptați termenii și condițiile de pe website între noi și dvs. se încheie un contract).
  • Cât vă păstrăm datele (în funcție de situația concretă):
  • datele strâns legate de contract și contul de client/beneficiar de voucher cadou/prieten care primește lista de cadouri vor fi păstrate pe întreaga durată a relației contractuale, plus încă cel puțin 3 ani de la încetare pentru client, respectiv 3 ani de la înregistrarea în sistemele noastre pentru prieten/beneficiar voucher cadou dacă aceștia nu devin clienți la rândul lor;
  • în eventualitatea unor litigii/investigații/proceduri, datele și documentele vor fi păstrate pe durata derulării acestora, și pentru o durată de 3 ani de la soluționarea finală.
  • Ce se întâmplă dacă nu ne furnizați datele din formularele standard/sau solicitate de colegii noștri: datele pe care vi le solicităm sunt obligatorii pentru buna încheiere/modificare și executare a comenzilor plasate, pentru buna livrare a voucherului cadou, respectiv transmiterea corectă a listei de cadouri către prieteni. Refuzul de a furniza acele date semnalate de noi ca fiind obligatorii poate împiedica încheierea contractului, afecta buna executare a acestuia, conduce la anularea comenzii/voucherului ori blocarea livrării produsului către dvs./către beneficiarul voucherului cadou/ către prietenii cărora doriți să le trimiteți lista de cadouri.

 

Facturarea, procesarea plăților

  • Ce include acest scop?
  • procesarea plăților pe care le efectuați, fie prin intermediul website-ului, fie plata în cont sau ramburs; în acest context, datele dvs. vor fi completate de dvs. direct în formularul procesatorului nostru de plăți (Netopia) pentru scopul procesării plății dvs. sau după caz circulate de noi, în cazul unor solicitări ulterioare ori dacă optați pentru plata ramburs, vor fi transmise firmelor de curierat cu care colaborăm.
  • emiterea de facturi pentru produsele achiziționate, perceperea sumelor corecte, ori rambursarea sumelor corecte la cerere;
  • comunicarea cu dvs. pentru a asigura plata corectă a produselor/clarifica stadiul unei plăți;
  • Ce date utilizăm: date de identificare (cum ar fi numele și prenumele dvs.); date de contact (cum ar fi adresa de domiciliu, adresa de e-mail, numărul de telefon); date de cont (cum ar fi facturile, istoricul de plăți, istoricul orice alte informații legate de plata comenzii și comenzile plasate, carduri cadou); date de autentificare; precum și orice alte informații pe care ni le solicitați/furnizați dvs. sau persoana care acționează pentru dvs.
  • În baza căror temeiuri vă prelucrăm datele:
  • interesele noastre legitime: de a asigura plata în bune condiții a comenzilor plasate, valida plățile cu erori, facilita livrarea comenzilor în termen în cazul plăților eronate, asigura procesarea plăților într-un mod eficient și facil pentru clienți;
  • încheierea și executarea contractului cu dvs. (în momentul în care plasați o comanda și acceptați termenii și condițiile de pe website între noi și dvs. se încheie un contract);
  • obligațiile noastre legale: de a include anumite informații în facturi sau de a solicita anumite informații în cazul rambursării sumelor de bani, de a ține evidența comenzilor și plăților aferente;
  • Cât vă păstrăm datele (în funcție de situația concretă):
  • informațiile relevante pentru facturare (inclusiv comenzi), evidența plăților și documente care au legătură cu reglarea de plăți, vor fi păstrate pentru 10 ani de la momentul încheierii anului financiar în care au fost emise;
  • corespondențele cu dvs. legate de scopul de mai sus vor fi păstrate pe durata relației cu dvs. (cât aveți cont activ la noi), pentru maxim 10 ani de la creare;
  • Ce se întâmplă dacă nu ne furnizați datele din formularele de comandă pentru facturare sau solicitate de colegii noștri/procesatorii de plăți: datele solicitate sunt obligatorii pentru buna procesare a plății și emiterea facturilor către dvs.; în lipsa lor nu vă putem emite facturile conform legii, respectiv plățile nu pot fi procesate în mod corespunzător și astfel nu vom putea livra produsele către dvs., comanda dvs. fiind suspendată/anulată, după caz.

 

Asistența și gestionarea relației cu clienții, utilizatorii website-ului

  • Ce include acest scop?
  • informarea cu privire la sumele datorate Marli, stadiul plăților și/sau consecințe ale nerespectării contractelor pe care le-ați încheiat cu noi;
  • managementul oricăror întrebări sau solicitări pe care le puteți avea sau alte persoane cu privire la produsele noastre/relația contractuală cu noi, inclusiv pentru a vă furniza orice informații impuse de lege;
  • transmiterea de mesaje privind produsele achiziționate sau de care beneficiați în mod gratuit (așa-numitele ”mesaje funcționale”). Dorim să vă ținem informați cu privire la diverse aspecte ce țin de produsele pe care le-ați cumpărat, de exemplu cu privire la modificarea termenilor și condițiilor noastre sau scoaterea unor produse de pe website, încetarea contractului, sau alte accesorii pentru produse necesare funcționării acestora;
  • Ce date utilizăm: date de identificare (cum ar fi nume, prenume); date de contact (cum ar fi adresa de e-mail, numărul de telefon, adresa de domiciliu, adresa de corespondență); problemele reclamate (cum ar fi întârzierea comenzilor, neprocesarea unei comenzi, neconfirmarea acesteia, defectele produselor, erori de plată, erori ale curierului și orice alte aspecte semnalate de dvs.).; orice alte date furnizate de dvs. prin intermediul solicitărilor și documentelor depuse în susținerea acestora; date ce țin de relația cu dvs. necesare soluționării solicitărilor.
  • În baza căror temeiuri vă prelucrăm datele:
  • încheierea și executarea comenzilor plasate de dvs. sau pentru dvs., în ceea ce privește activitățile strâns legate de contract;
  • interesele noastre legitime de a asigura buna executare a contractului și o relație bună cu dvs. și de a ne apăra drepturile și interesele în proceduri judiciare, administrative sau similare, respectiv de a gestiona în mod corespunzător orice solicitare pe care ne-o transmiteți;
  • obligații legale specifice în materie (ex., prelucrarea anumitor date în mod obligatoriu în formularul dedicat sesizării și pentru soluționare, obligația de a vă transmite factura pentru comanda dvs., etc.),ț
  • De unde putem obține datele dvs.:
  • furnizorii noștri de servicii plăți – date cu privire la plățile dvs., inclusiv codul de client, număr factură, suma datorată, număr de cont, titular cont, plata în rate, datele de contact furnizate la momentul efectuării plății;
  • furnizorii noștri de servicii financiar-bancare, pentru plățile efectuate direct de dvs. către conturile noastre bancare
  • alte persoane care includ în sesizări/reclamații date cu privire la dvs. – ex. persoane care vă reprezintă/acționează în numele dvs.
  • furnizorii de servicii de hosting, aplicații și asistență IT;
  • furnizorii noștri de servicii de curierat.
  • Cât vă păstrăm datele (în funcție de situația concretă): pe durata soluționării solicitării dvs. și ulterior soluționării pentru o durată de 3 ani pentru cererile soluționate, respectiv pe durata eventualelor litigii/proceduri și pentru o durată de 3 ani ulterior soluționării definitive a acestora, ori după caz, pe alte durate impuse conform obligațiilor noastre legale.
  • Ce se întâmplă dacă nu ne furnizați datele din formularele standard/sau solicitate de colegii noștri: datele pe care vi le solicităm sunt obligatorii pentru soluționarea adecvată a solicitărilor dvs.. Refuzul dvs., de a furniza acele date poate împiedica ori afecta soluționarea în integralitate a cererii dvs. (e.g., refuz din lipsă de informații suficiente, întârzieri, soluționare parțială, etc.), și implicit produsele, dacă acestea depind de soluționarea cererii dvs..

 

Gestiune economico-financiară și administrativă. Analize și investigații pentru uz intern

  • Ce include acest scop: prelucrăm datele dvs. pentru a organiza în mod optim și pentru a eficientiza activitatea noastră. În acest sens, putem utiliza datele, printre altele: 
  • pentru a îmbunătăți și optimiza activitatea Marli, precum și produsele noastre. 
  • pentru a ne susține poziția în diverse investigații, proceduri administrative și judiciare, litigii etc. în care este implicată Marli. 
  • în contextul diverselor analize, proceduri de audit intern și/ sau investigații derulate de Marli, din proprie inițiativă sau ca urmare a primirii unei sesizări de la o terță entitate (inclusiv autorități publice). 
  • gestionarea controalelor/ investigațiilor declanșate de autoritățile publice. 
  • Ce date utilizăm: date legate de contul dvs. de client, în funcție de tipologia investigației/scopului urmărit; date cuprinse în facturi; date legate de plățile dvs.; date conținute în raportările și documentația noastră contabilă specifică;
  • În baza căror temeiuri vă prelucrăm datele:
  • interesul nostru legitim de a ne îmbunătăți serviciile și relația cu clienții dar și de a ne apăra interesele și drepturile, de a gestiona în mod corespunzător procesul de plată pentru produsele furnizate;
  • obligațiile noastre legale, precum cea de a emite facturile într-un anumit format, de a le transmite într-un anumit mod, de a păstra înregistrări și documentația contabilă suport.
  • De unde putem obține datele:
  • autoritățile competente (spre exemplu, OPC), când circulă cu noi notificări privind plângeri/sesizări/alte aspecte;
  • alte persoane, care ne pot furniza date conform solicitării dvs., atunci când acționează ca împuterniciții dvs. în relația cu Marli;
  • furnizorii noștri de servicii plăți – date cu privire la plățile dvs., inclusiv codul de client, număr factură, suma datorată, număr de cont, titular cont, datele de contact furnizate la momentul efectuării plății;
  • furnizorii noștri de servicii financiar-bancare, pentru plățile efectuate direct de dvs. către conturile noastre bancare;
  • Cât vă păstrăm datele (în funcție de situația concretă): pe durata investigațiilor/procedurilor/auditurilor, inclusiv procedurilor de recuperare și ulterior soluționării pentru o durată de 3 ani; pe durata eventualelor litigii dacă este cazul, și 3 ani de la primirea unei decizii definitive; timp de 10 ani de la încheierea anului financiar în cazul înregistrărilor contabile, facturilor, plăților, registrelor contabile; timp de 5 ani în cazul raportărilor către ANAF, alte autorități în domeniul fiscal; pe durata impusă de autoritățile publice, în limitele competențelor acestora.
  • Ce se întâmplă dacă nu ne furnizați datele: datele pe care vi le solicităm sunt obligatorii pentru soluționarea adecvată a situațiilor investigate. Refuzul de a furniza date în linie cu prevederile legale poate afecta relația noastră contractuală.

 

Promovarea imaginii și a produselor noastre. Îmbunătățirea relației cu clienții

  • Ce include acest scop: dorim să vă ținem la curent cu privire la produsele noastre, precum și cu privire la evenimentele pe care le organizăm. În acest context, este posibil să vă transmitem oferte, promoții, invitații la evenimente sau, după caz, informări privind activitatea și produsele Marli. Vă vom putea contacta prin e-mail sau telefon, apeluri automate, canale online (incluzând rețele Social Media), și/ sau  poștă (servicii de corespondență sau curierat), fie direct, fie prin partenerii noștri care ne ajută în activitate de promovare.
  • Ce date utilizăm: date de identificare: nume, prenume; date de contact: adresă de e-mail, număr de telefon, adresă poștală; date privind funcția dvs.; date legate de produsele de care sunteți interesat (cum ar fi tipul, intervalul de vârstă relevant, rolul acestora); date legate de opinia dvs. privind produsele noastre, date privind opțiunile dvs. de marketing.
  • În baza căror temeiuri vă prelucrăm datele: indiferent de tipul de produs utilizăm:  
  • apeluri (umane sau automatizate), e-mailuri, canale online – pe baza acordului dvs. de a primi astfel de comunicări; 
  • adresa de corespondență pentru a vă promova produsele și activitatea noastră (poștă / curierat) – pe baza interesului nostru legitim de a vă ține la curent cu privire la produsele care v-ar putea interesa. Dacă nu mai doriți să primiți astfel de comunicări, vă rugăm să ne transmiteți opoziția dvs. la coordonatele de la sfârșitul acestei Politici.
  • opțiunea dvs. de marketing și respectiv dovada luării la cunoștință a acestei politici de confidențialitate – pe baza interesului nostru legitim de a păstra o evidență a conformării cu obligațiile noastre specifice în materie și de a ne apăra drepturile și interesele, dacă va fi cazul.

Vă puteți oricând dezabona de la aceste comunicări prin:

  1. activarea comenzii ”Dezabonare” – pentru comunicările prin e-mail
  2. pelând numărul de telefon … 
  3. contactându-ne prin modulul de chat disponibil pe website.
  4. contactarea noastră la oricare ale date de contact disponibile pe website ori la sfârșitul acestei informări. 

Dacă vă veți retrage consimțământul exprimat, nu veți mai primi comunicări comerciale de la noi prin e-mail, telefon (inclusiv apeluri automate) sau canale online.  

  • Cât vă păstrăm datele (în funcție de situația concretă): păstrăm opțiunea dvs. de marketing și respectiv dovada luării la cunoștință a acestei politici de confidențialitate pe durata cât aceasta nu este retrasă, respectiv pentru o perioadă de 3 ani de la retragere, și prin excepție, pe durata eventualelor proceduri/litigii/controale care implică aceste date.

 

Personalizarea comunicărilor de marketing  

  • Ce include acest scop: dorim să vă oferim produse cât mai relevante, în acord cu aria dvs. de interes. De aceea, personalizăm comunicările comerciale în funcție de produsele pe care le-ați achiziționat de la noi ori ați intenționat să le achiziționați și în funcție de alte informații de bază derivate din contractul dvs. cu Marli.

De exemplu, putem lua în considerare date cu privire la contract și contul de client (produse achiziționate în trecut, bugetul alocat, intervalul de vârstă pentru care sunt produsele), istoricul general al plăților (valoarea comenzilor, modalitatea de plată), date demografice, interesul manifestat pentru anumite oferte.

  • În baza căror temeiuri vă prelucrăm datele:
  • interesul legitim al Marli de a vă transmite comunicări și oferte cu o minimă relevanță pentru dvs.
  • acordul dvs. pentru trimiterea de comunicări comerciale.
  • De unde putem obține datele dvs.:
  • persoanele pe care le împuterniciți în relația cu Marli.
  • Cât vă păstrăm datele (în funcție de situația concretă): vom prelucra datele dvs. în scop de transmitere a comunicărilor comerciale și de personalizare a comunicărilor de marketing pe durata relației noastre contractuale, precum și ulterior, dacă nu vă retrageți acordul exprimat cu privire la primirea de mesaje comerciale din partea noastră. Dovada consimțământului dvs. o vom păstra pentru un termen de 3 ani de la data retragerii acordului.

 

Sondaje, studii de piață și alte analize interne

  • Ce include acest scop: suntem constant preocupați de îmbunătățirea calității produselor noastre. Derulăm studii, sondaje, activități de cercetare a pieței, precum și analize interne cu privire la modul în care utilizați produsele noastre, inclusiv privind gradul dvs. de satisfacție. În acest context, putem utiliza servicii ale agențiilor de cercetare a pieței.

Ne vom asigura că utilizăm date cu caracter personal numai dacă o atare utilizare este necesară pentru îndeplinirea obiectivului propus. Ca regulă, rezultatul analizelor și studiilor interne este în format anonimizat.

  • Ce date utilizăm: date de identificare (nume, prenume, semnătura); date de contact (adresă de e-mail, număr de telefon); date legate de produsele de care sunteți interesat/beneficiați (cum ar fi tipul de produse, utilitate, intervalul de vârstă relevant); date legate de opinia dvs. privind produsele noastre și așteptările dvs. de la un furnizor de astfel de produse; feedbackul dvs. cu privire la campaniile pe care le desfășurăm, comunicarea cu dvs. alte aspecte de țin de relația Marli ori a altor furnizori similari cu dvs.
  • În baza căror temeiuri vă prelucrăm datele: interesele noastre legitime de a cunoaște opinia și preferințele clienților cu privire la produsele noastre sau alte altui furnizor, precum și de a ne optimiza activitatea și a identifica noi oportunități de dezvoltare și promovare a produselor și activității, în general; acordul dvs. exprimat în contextul sondajelor/studiilor de piață pe care le derulăm.
  • De unde putem obține datele de mai sus: în general, utilizăm datele pe care fie: le primim de la dvs. (direct sau prin intermediul partenerilor noștri – cum ar fi agențiile de marketing, promovare și cercetări de piață), fie le generăm sau deducem pe baza informațiilor pe care le deținem despre dvs.
  • Cât vă păstrăm datele (în funcție de situația concretă): în cazul datelor ce stau la baza studiilor, sondajelor, analizelor cu rezultate anonimizate – pe durata necesară transformării în statistici anonimizate, dar nu mai mult de 6 luni de la desfășurarea sondajului/studiului de piață ori a analizei/studiului intern. In cazul in care nu sunt anonimizate, rezultatele studiilor, sondajelor, analizelor vor fi păstrate 1 an de la data generării acestora și nu vor fi făcute publice.
  • Ce se întâmplă dacă nu ne furnizați datele: dacă nu doriți sa participați la sondajele sau studiile noastre sau, după caz, să ne furnizați anumite informații pentru acest scop, este posibil să nu implementăm sau să ținem cont de anumite sugestii ale dvs. sau alte aspecte de interes pentru dvs. În orice caz, refuzul dvs. de participare nu va afecta în niciun fel relația dvs. cu Marli.

Anumite sondaje pot fi efectuate prin intermediul website-ului nostru. Pentru datele prelucrate prin intermediul cookie-urilor și noilor tehnologii în acest caz a se vedea Politica noastră privind Cookies și noile tehnologii

 

Apărarea drepturilor și intereselor Marli și ale clienților Marli. Conformarea noastră cu orice obligații legale

  • Ce date utilizăm: oricare dintre categoriile de date din sistemele Marli menționate mai sus, adecvate tipului de procedură/investigație/litigiu/audit oficial.
  • În baza căror temeiuri vă prelucrăm datele:
  • interesele noastre legitime de ne apăra drepturile și interesele în contextul unor situații în care imaginea și interesele Marli ar fi expuse sau afectate, respectiv de a păstra dovezi cu privire la drepturile și interesele noastre precum și conformarea noastră cu obligații legale specifice (spre exemplu, soluționarea plângerilor în termenul impus de lege ori protecția datelor, maniera de soluționare, identificarea și dovada identificării clienților/altor solicitanți înainte de a face modificări în comenzi/de a furniza date privind conturile clienților, etc).;
  • obligațiile noastre legale, precum cele de a ne conforma solicitărilor autorităților publice/instanțelor/altor instituții publice care au competența de a ne impune anumite operațiuni de prelucrare; obligația de a arhiva anumite documente/informații potrivit regulilor de arhivare ori altor reglementări aplicabile Marli; obligația de a notifica incidente de confidențialitate/securitate autorităților competente, etc.
  • De unde putem obține datele de mai sus: de la oricare din sursele menționate la scopurile de mai sus, precum și de la autoritățile, instituțiile sau instanțele implicate.
  • Cât vă păstrăm datele (în funcție de situația concretă): pe durata impusă de prevederile legale specifice; acolo unde nu există reguli, pe durata procedurii/auditului/investigației/litigiului, și pentru o perioadă de 3 ani de la încheierea acesteia respectiv, luând în considerare termenul de prescripție aplicabil situației concrete; pe durata impusă de autoritatea/instituția/instanța competentă, conform prevederilor legale; pe durata solicitată de dvs. pentru apărarea drepturilor și intereselor dvs. ori ale unei terțe persoane care are un interes legitim în acest sens.
  • Ce se întâmplă dacă nu ne furnizați datele: în anumite situații, refuzul de a ne furniza date poate atrage răspunderea dvs. contractuală sau civilă în relația cu Marli, alte persoane ale căror drepturi/interese ar fi afectate.

Atunci când primim datele direct de la dvs. vom considera că acestea sunt reale, corecte, complete și că se referă la dvs. Vom depune eforturi rezonabile să ne asigurăm că datele sunt reale, corecte și că vă aparțin, iar în situația în care vom avea suspiciuni că ne transmiteți date incorecte, incomplete sau că folosiți fără autorizare datele altei persoane, vom lua măsuri pentru clarificarea și remedierea situației.  

Aceste măsuri ar putea consta în: actualizarea, completarea sau ștergerea datelor, limitarea accesului la datele utilizate nelegal – inclusiv ștergerea conturilor asociate unor date care nu vă aparțin. De asemenea, vom considera că datele colectate direct de la dvs. sunt actuale atât timp cât nu ați solicitat modificarea lor prin canalele de comunicare menționate sau nu ați actualizat personal datele. Totodată, vă informăm că putem derula campanii de actualizare a datelor în mod regulat, ca de exemplu prin apeluri telefonice sau la momentul resemnării unui contract de produse cu Marli. 

Vă rugăm să notificați orice modificare în datele dvs. la coordonatele de contact indicate în contractul cu dvs. sau pe website-ul Marli, ori în această informare.

 

Procese decizionale automatizate. Transferuri

Nu utilizăm procese decizionale automatizate care ar putea să aibă un efect semnificativ asupra dvs. Ca regulă nu transferăm date în state terțe. La acest moment datele dvs. trimise prin intermediul chatului live de pe website-ul nostru, respectiv răspunsurile noastre via chat sunt stocate în USA și Elveția. De asemenea, datele furnizate prin intermediul website-ului sunt transmise către Auttomatic (WordPress și afiliații săi) în SUA și Irlanda. Pentru asigura confidențialitatea acestor date am încheiat cu cei doi parteneri clauze contractuale standard care impun încheierea de clauze contractuale standard și pentru orice transfer subsecvent. La cerere, vă putem furniza o copie a acestora. În măsura în care vom iniția alte astfel de transferuri o vom face în baza clauzelor standard obligatorii.

 

Ce drepturi aveți?

  • să accesați datele: puteți obține confirmarea din partea noastră cu privire la prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal, precum și detalii privind activitățile de prelucrare, respectiv o copie după datele dvs.;
  • să ne cereți rectificarea datelor: ne puteți solicita să modificăm sau să completăm datele incorecte sau incomplete;
  • să ne cereți să vă ștergem datele („dreptul de a fi uitat”): ne puteți solicita să ștergem datele în anumite circumstanțe enumerate la art. 17 din RGPD;
  • să vă retrageți consimțământul: restrângându-vă consimțământul puteți împiedica prelucrarea în viitor, dacă nu există niciun alt temei în baza căruia Marli poate prelucra datele;
  • să solicitați restricționarea prelucrării: puteți cere ca anumite date să fie marcate ca restricționate pe durata soluționării plângerilor, precum și restricționarea prelucrării în alte circumstanțe specifice. Dacă, în urma cererii dvs., restricționăm prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal Marli va stoca datele și le va prelucra în alt mod doar cu consimțământul dvs.; pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în justiție; pentru protecția drepturilor unei alte persoane fizice sau juridice; sau din motive importante de interes public. De asemenea, vă vom informa înainte de a ridica restricția la prelucrare;
  • să vă opuneți prelucrării: vă puteți opune prelucrării datelor dvs. cu caracter personal atunci când vă prelucrăm datele având ca temei interesele comerciale legitime ale Marli. Vom înceta prelucrarea datelor respective dacă nu sunt aplicabile următoarele situații: (i) există temeiuri legitime și imperioase pentru prelucrare, care prevalează asupra intereselor, drepturilor și libertăților dvs.; sau (ii) Marli trebuie să continue prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în justiție.
    În cazul prelucrărilor în scopuri de marketing, vom înceta imediat prelucrarea datelor indiferent de motivele pe care le invocați;
  • să invocați portabilitatea datelor dvs.: ne puteți cere să transmitem, către dvs. sau către o terță parte datele cu pe care le deținem cu privire la dvs., în formă electronică (într-un format structurat, utilizat în mod curent, prelucrabil automat), ori de câte ori prelucrăm datele dvs. pe bază de contract/consimțământ și prin mijloace automatizate;
  • să înaintați o plângere: puteți înainta o plângere în legătură cu modul în care prelucrăm datele la autoritatea de protecție a datelor:

Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal

B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, cod poștal 010336, București, România

www.dataprotection.ro

  • să exercitați o acțiune în instanță

Pentru exercitarea drepturilor menționate mai sus și orice informații suplimentare, ne puteți contacta prin:

  1. e-mail, la adresa: hello@mun-mun.ro
  2. prin poștă, la adresa: Str. Gen. G. Constantinide nr.8, bl 1, ap. 2, camera 1, sector 1, Bucuresti
  3. prin chatul disponibil pe website.

 

Această politică poate fi actualizată periodic. În acest caz vă vom notifica pentru a fi la curent cu modificările intervenite în versiunea actuală din data de 09 Octombrie 2023