Procedură de retur

Produsele achiziționate la distanță (online) de către consumatori se pot returna conform dispozițiilor OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii (“Ordonanța”). Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului intenția de renunțare, neechivoc , in termen de 30 de zile calendaristice începând cu ziua următoare primiri produsului, indiferent de motiv si fără nicio justificare.

Produsului se va returna de către cumpărător in aceleași condiții in care a fost livrat, respectiv fără urme de uzura sau deteriorare a produsului sau a ambalajului/cutiei, fără sa prezinte urma de utilizare sau uzura, împreuna cu toate etichetele si documentele fiscale primite împreună cu acestea.

 

RETURNAREA PRODUSELOR ACHIZITIONATE ONLINE

Returnarea produselor se poate face prin orice firma de curierat ( a nu se trimite prin Posta) către adresa Str. Gen. G. Constantinide nr. 8, bl C1, sector 1, Bucuresti. 

In cazul în care doriți să returnați unul sau mai multe dintre produsele achiziționate, Mun-Mun va garantează rambursarea banilor in termenul legal.

Rambursarea banilor se va face doar prin transfer bancar, în termen de 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data recepționarii produselor, conform celor de mai jos. Ne rezervam dreptul de a amâna rambursarea până la data recepționării produselor care au făcut obiectul returului sau până la momentul primirii unei dovezi din partea consumatorului conform căreia acesta a trimis produsele către Mun-Mun, luându-se în considerare data cea mai apropiată.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate integral de către client. Atenție, costul de transport inițial nu se returnează decât in cazurile in care ti s-a livrat un produs diferit, incomplet sau neconform; Daca te regăsești in unul din aceste cazuri menționate iți recomandam sa ne contactezi imediat prin email la hello@mun-mun.ro atașând inclusiv poze relevante cu problema constatata. 

Costul de transport pentru retur este suportat de noi numai in cazurile limitativ menționate in acest paragraf, respectiv daca s-a livrat un produs diferit, incomplet sau neconform din culpa Mun-Mun.

Pentru a beneficia de dreptul de retur, respectiv de retragerea din contract, trebuie să completezi Formularul de Retur  pe care îl poți descărca de pe site (descarca aici) sau să îl soliciți la adresa hello@mun-mun.ro .

Se pot returna unul, mai multe produse sau toate produsele din comanda  

REGULI APLICABILE PRODUSELOR ACHIZITIONE ONLINE CU CARDUL CADOU MUN-MUN.

In situația in care a fost utilizat un Card Cadou pentru achiziția si plata unor produse ce sunt ulterior returnate conform prezentei proceduri, restituirea contravalorii comenzii se va realiza în contul bancar indicat pe formularul de retur în termenul general de 14 zile de la data efectuării returului. Pentru evitarea oricărui dubiu, menționam că restituirea contravalorii comenzii pe cardul bancar va cuprinde suma achitata cu cardul cadou Mun-Mun și inclusiv orice sume suplimentare plătite cash la livrare pentru situația în care valoarea comenzii a fost mai mare decât soldul Cardului Cadou. Schimbul de produse nu face obiectul prezentei reguli. Cardurile Cadou nu pot fi returnate.

PRODUSE CE NU POT FI RETURNATE

Următoarele categorii de produse nu se pot returna:

  • Produse ce nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă (ex: produse de îngrijire personală);
  • Nu se acceptă returnarea produselor asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
  • Produsele achiziționate de persoane juridice (firme, PFA, fundații, societăți non-profit);

SCHIMBAREA MARIMII

În cazul în care mărimea nu este bună și dorești să schimbi produsul cu o mărime diferită, te rugăm să completezi formularul de retur, unde vei specifica mărimea pe care o dorești. Te rugam sa completezi datele necesare plații in formular deoarece exista posibilitatea ca la momentul procesării returului sa nu mai existe stoc disponibil pentru mărimea dorita.

Această schimbare se va face in termen de 14 de zile de la primirea returului, în limita stocului disponibil cu privire la noua mărime. 

Dacă noua mărime solicitată nu este pe stoc, se va restitui contravaloarea prețului plătit pentru produsul returnat, in contul bancar din formularul de retur.

Produsul pe care dorești să-l schimbi trebuie trimis către noi prin curier (te rugăm să nu expediezi prin Poșta Romana sau către Sediul Social), contravaloarea transportului fiind suportat de către tine, sau ne poți contacta pentru a trimite noi un curier și vei beneficia de o taxă la un cost preferențial.

CONDITII GENERALE APLICABILE RETURURILOR SI DATE DE CONTACT

Vă informam că în conformitate cu Ordonanța, beneficiați de un termen de solicitare retur de 30 zile calendaristice valabil de la data la care ați intrat în posesia produsului comandat on-line și livrat prin intermediul unui curier.

Prevederile Ordonanței se aplică doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociații așa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protecția consumatorilor.

In conformitate cu Ordonanța, clientul (persoană fizică) care dorește să își exercite dreptul de retragere și retur, trebuie sa aibă in vedere următoarele aspecte:

  • Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare sub aspect fizic și funcțional cum a fost la data când a fost recepționat în baza comenzii făcute on-line.
  • Clientul trebuie să răspundă pentru diminuarea valorii bunului, datorata utilizării acestuia într-o măsură care depășește limita necesara stabilirii naturii caracteristicilor si modului de funcționare.
  • Furnizorul poate reține o sumă de bani echivalentă cu costurile de recondiționare a produselor returnate cu deficiente de aspect, funcționare, accesorii lipsă sau ambalaj incomplet, deteriorat excesiv sau lipsă. Această sumă este stabilită de către un service autorizat în baza unei oferte de preț sau deviz de reparație.
  • Clientul poate renunța la decizia de retur în orice moment, dar după ce produsul returnat a intrat în posesia furnizorului costurile de returnare sau relocare a produsului sunt în atribuțiile exclusive ale clientului.
  • In cazul în care clientul solicită returnarea produsului trebuie să returneze și eventualele cadouri care au însoțit produsul pe care dorește să-l returneze;
  • Produsul returnat trebuie sa fie însoțit de toate etichetele cu care a fost livrat Produsul și să nu prezinte semne de purtare.

Articolele returnate vor fi inspectate in momentul în care ajung la noi. Mun-Mun își rezerva dreptul de a refuza orice produs returnat care nu îndeplinește condițiile de mai sus și astfel nu poate fi revândut ca nou.

In situația în care produsul primit prezintă defecte, te rugăm sa  iei legătura cu noi utilizând următoarele detalii de contact:

Mail: hello@mun-mun.ro

Toate produsele noastre beneficiază de garanție comerciala de 30 de zile calendaristice.